148 сигнала за дефектни стоки и разминавания в цените по Великден

17.04.2012 | 16:35
по статията работи: Ралица Стоянова
Сигналите са подадени чрез телефона на потребителя до КЗП
148 сигнала за дефектни стоки и разминавания в цените по Великден
Снимка: Sxc.hu

148 граждани потърсиха Комисията за защита на потребителите (КЗП) по време на Великденските празници (13-16 април) чрез Националния телефон на потребителя 0700 111 22.

По-голямата част от обажданията на потребителите са свързани с молба  за консултация как да постъпят със  стока, която е проявила дефект. Друга  част от оплакванията са за разминаване между обявената промоционална цена и действително заплатената на касата, несъответствие на предварително обявения състав и доставения при готова храна за вкъщи и проблеми с доставчици на съобщителни услуги.

По сигналите, по които КЗП има  правомощия, са извършени проверки, информират от ведомството.

На телефона на потребителя постъпиха  и оплаквания, свързани с правомощията на други контролни органи. Те са по повод проблеми с електрозахранването, качеството на храни, неиздаване на касови бележки, прекъсване на кабелна телевизия и интернет връзка, изтекъл срок на годност на козметика, закъснение на обществен транспорт и др. В тези случаи дежурният оператор е информирал потребителите за съответния компетентен орган и реда за подаване на сигнал до него.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Лекарят ми предписа 2 литра вода на ден. Сметнах я в кубчета лед и ми излезе 14 уискита...
На този ден 19.12   1732 г. – Бенджамин Франклин публикува Алманах на бедния Ричард 1783 г. – Уилям Пит-младши става най-младият министър-председател в историята на Великобритания...