5 млн. долара... за дамски часовник

10.10.2011 | 17:09
по статията работи:
Hublot ще пусне луксозната стока догодина. От компанията отчитат, че жените все повече се интересуват от скъпи стоки
5 млн. долара... за дамски часовник

Нов дамски часовник с инкрустирани диаманти на стойност 5 млн. долара предстои да бъде пуснат на пазара, съобщава Bloomberg.com. Моделът ще бъде представен през 2012 г. от швейцарския производител на луксозни часовници Hublot ("Хъблот").

Часовникът е обсипан 300-каратови шлифовани диаманти и е с 2 милиона долара по-скъп от диамантения модел Big Bang на компанията (на снимката горе), който беше изпродаден в рамките само на един ден тази година.

Целта на новото бижу е да се създаде нов, единствен по рода си модел, който да грабне вниманието на новата основна таргет група - жените.

"Жените купуват повече от мъжете, жените купуват по-често от мъжете и имат много голямо влияние върху мъжете, така че имаме три добри причини да работим за тази част от населението", заяви генералният директор на компанията Жан-Клод Биве пред агенция Bloomberg.

Той добавя, че по-заможните дами са готови да платят 1 млн. долара за часовник по поръчка. И докато експертите отбелязват спад в интереса към луксозните стоки от страна на новите милионери в Китай, например, Биве очаква благоприятна 2012 година, тъй като жените стимулират бизнеса със скъпите аксесоари, който досега традиционно просперираше благодарение на мъжете с предпочитания към спортни часовници.

Hublot не е единствената компания, която се ориентира към представителките на нежния пол. След като стана ясно, че жените все повече виждат в часовниците добра инвестиция, миналата година от Swatch пуснаха на пазара дамски самонавиващ се модел на стойност 42 700 долара. Междувременно друга компания, Patek Philippe, започна продажбата на дамски хронограф в розово злато, като един екземпляр от него струва 478 хил. долара.

Още една тенденция се е изменила в последните няколко години - дамите все повече се ориентират към масивни метални часовници, които в общия случай са произвеждани като мъжки модели. Вече е спаднал драстично интересът към традиционните "дамски" часовници, които са по-тънки и са направени на кварцова основа.

"Удивително е как жените предпочитат да си купуват часовници с индивидуалност. Допреди 10-20 години щяхме да отчетем нулеви продажби, защото дамите не искаха големи часовници", коментира директорът на Hublot.

dataop_499_01Една от най-продаваните колекции часовници на Hublot е "Тути фрути" (на снимката вляво). Един часовник от нея струва 39 хил. долара. С такъв модел луксозен часовник могат да се похвалят много известни личности, като например Елтън Джон и Марк Антъни. Екземплярите се продават в 4 варианта - от жълто злато, червено злато, стомана и черна керамика, както и в 11 различни цвята и нюанси. Клиент от Монте Карло си купил четири часовника, за да ги съчетава с четирите си различни Ламборджинита.

Но дори спортните модели от колекцията се купуват основно от жени. Защото, макар преките покупки да са направени от заможните мъже, в действителност зад почти всеки такъв избор стои съпруга с вкус.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Лекарят ми предписа 2 литра вода на ден. Сметнах я в кубчета лед и ми излезе 14 уискита...
На този ден 20.12   1604 г. – отпечатан е първият екземпляр на книгата Дон Кихот от Мигел де Сервантес – първия бестселър в историята, пуснат в продажба на 16 януари 1605. 1699 г....