800 компании заявили участие за изложението "Агра 2009" в Пловдив през февруари

27.01.2009 | 12:19
по статията работи: Апостол Апостолов
За първи път фирма наема цяла палата. Чуждестранните изложители ангажират по-големи площи в сравнение с миналата година
800 компании заявили участие за изложението "Агра 2009" в Пловдив през февруари

Досега близо 800 компании от 37 държави се включиха в 18-ото издание на Международната селскостопанска изложба "Агра 2009", което ще се проведе от 18 до 22 февруари в панаирния комплекс в Пловдив. Най-много са фирмите от Италия, Германия, Холандия, Турция, Гърция, Унгария, Франция, САЩ, Австрия и Полша. Тази година участниците за първи път ще могат да използват още една услуга, предлагана от Международен панаир Пловдив – реклама и презентация при преференциални условия по телевизия "Евроком България", която е собственост на националния изложбен център.

За първи път фирма наема цяла палата за своето участие в Международната селскостопанска изложба. Компанията „Агритрак”, която търгува с машини и инвентар за земеделието, е със седалище в Стара Загора. Тя е част от холдинга „Булагро груп”, чийто директор Христофор Бунарджиев бе избран за Агробизнесмен на България за 2008 г. в ежегодната класация на вестник „Български фермер”.

Интересът личи и от факта, че чуждестранните изложители ангажират по-големи площи в сравнение с миналата година, съобщиха от Панаира. Те са с 26% повече при почти равен брой на фирмите. Същата тенденция се забелязва и при българските участници в изложбата, като техните експозиции се разширяват с 5%. По размер на наетите площи водещи сред чуждите изложители са Гърция, Турция, Унгария, Германия, Украйна, Румъния.

Според експерти компаниите предпочитат по-големи щандове, въпреки по-високите разходи, защото те дават възможност за по-добро представяне и по този начин се увеличават шансовете да запазят пазарните си позиции по време на кризата.

Изследване, направено от водещата в Европа агенция за пазарна информация „Тейлър Нелсън Софрес” сред 1000 компании, посочва изложенията като най-ефективно средство за продажби. Те стават ключов елемент за комуникация с клиентите, твърдят от агенцията.
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 25.11   1120 г. – Белия кораб потъва близо до Нормандския бряг. 1667 г. – Опустошително земетресение в Кавказ причинява смъртта на 80 хил. души. 1741 г. – С...