Disney няма да ползва услугите на Google

11.08.2006 | 17:49
по статията работи: econ.bg
Според директорът на Walt Disney, който контролира рекламата, той контролира и потребителите


Изпълнителният директор на Walt Disney Робърт Игер заяви, че киностудиото и телевизионният канал притежават силни позиции на пазара благодарение на собствените си марки и не се нуждаят от компании, като Google и Yahoo, за да се наложат в Интернет. Думите на Игер бяха разтълкувани от редица анализатори като отказ на Disney от бъдещи партньорски отношения с Google.

В началото на август компанията Viacom, която е собственик на MTV Networks, сключи договор с Google, според който Интернет - холдингът ще разпространява видео-съдържанието на MTV, а рекламните приходи от тази дейност ще бъдат разделяни между двете компании. Неотдавна и друг медиен гигант - News Corporation на Рупърт Мърдок сключи договор с Google за разпределение на приходите от реклама.
Според Игер в настоящия момент който контролира рекламата, той контролира и потребителите, което се оказва неприемливо за собствениците на популярни марки, каквито са Disney или MTV. /INSURANCE.BG

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Зимна приказка
Когато разбрали, че бързият влак от София до Бургас пътува 8 часа, китайците били истински впечатлени от размерите на България...
На този ден 09.01   475 г. – Император Зенон е изгонен от Константинопол. 1317 г. – Филип V е коронован за крал на Франция. 1349 г. – Под претекст, че са носители на чума,...