Изпълнителният директор на Walt Disney Робърт Игер заяви, че киностудиото и телевизионният канал притежават силни позиции на пазара благодарение на собствените си марки и не се нуждаят от компании,
като Google и Yahoo, за да се наложат в Интернет. Думите на Игер бяха разтълкувани от редица анализатори като отказ на Disney от бъдещи партньорски отношения с Google.
В началото на август компанията Viacom, която е собственик на MTV Networks, сключи договор с Google, според който Интернет - холдингът ще разпространява видео-съдържанието на MTV, а рекламните
приходи от тази дейност ще бъдат разделяни между двете компании. Неотдавна и друг медиен гигант - News Corporation на Рупърт Мърдок сключи договор с Google за разпределение на приходите от
реклама.
Според Игер в настоящия момент който контролира рекламата, той контролира и потребителите, което се оказва неприемливо за собствениците на популярни марки, каквито са Disney или MTV. /INSURANCE.BG