Facebook губела младежката аудитория

20.10.2016 | 15:05
по статията работи: econ.bg
Тийнейджърите се насочват към социални мрежи като Instagram и Snapchat
Facebook губела младежката аудитория
Снимка: БГНЕС

Усилията на Facebook да привлече по-млади потребители не се увенчават с успех, сочи скорошно проучване сред американската аудитория на мрежата, пише TechNews.bg.

Половината (52%) от анкетираните 10 000 тийнейджъри в САЩ  са ползвали социалната мрежа тази есен само веднъж месечно. За сравнение, през пролетта този показател е бил 60%.

Проучването на Piper Jaffray сочи, че младежите все по-често предпочитат Instagram – при нея се наблюдава се ръст от 70% до 74% за същия период, както и Snapchat, където увеличението е от 75% до 80%.

На въпроса за любимата социална мрежа тази есен, 35% от тийнейджърите са посочили Snapchat, 24% – Instagram и по 13% – Twitter и Facebook. В същото време потребителите на възраст от 35 до 65 години остават лоялни на Facebook.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
Старият вампир извежда малкото вампирче за първото му среднощно пиршество. Набелязват жертва, малкото забива зъби и започва да смуче кръв, по едно време се спира и пита баща си: - Тате, до последна...
На този ден 23.02   303 г. – Римският император Диоклециан започва масови гонения срещу християните. 840 г. – Пиетро Традоник подписва Pactus Lotharii с франкския крал Лотар I, с...