Усилията на Facebook да привлече по-млади потребители не се увенчават с успех, сочи скорошно проучване сред американската аудитория на мрежата, пише TechNews.bg.
Половината (52%) от анкетираните 10 000 тийнейджъри в САЩ са ползвали социалната мрежа тази есен само веднъж месечно. За сравнение, през пролетта този показател е бил 60%.
Проучването на Piper Jaffray сочи, че младежите все по-често предпочитат Instagram – при нея се наблюдава се ръст от 70% до 74% за същия период, както и Snapchat, където увеличението е от 75% до 80%.
На въпроса за любимата социална мрежа тази есен, 35% от тийнейджърите са посочили Snapchat, 24% – Instagram и по 13% – Twitter и Facebook. В същото време потребителите на възраст от 35 до 65 години остават лоялни на Facebook.