FedEx сключва маркетингов съюз с NBA

07.12.2004 | 11:16
по статията работи: econ.bg

 

FedEx създаде стратегически маркетингов съюз с NBA, с което бизнесът на компанията за доставки ще се свърже с глобалната популярност и нарастващия брой чуждестранни играчи на NBA.

Като част от сделката, FedEx ще промоцира услугите си за международни доставки чрез организираните от NBA прояви и чрез медии, като NBA TV и NBA.com.

FedEx ще сключи също така договори с редица играчи от NBA, които ще подкрепят болнични заведения, специализирани в лекуване на спортни травми и ще са на разположение на медиите във "FedEx News Room". Наред с това NBA TV и NBA.com ще предложат рубрика, наречена "Световните звезди в играта, доставени от FedEx."

Според Нанси Алтънбърг, маркетингов директор във FedEx, споразумението е начин глобалната марка на компанията да се идентифицира с глобалната марка на NBA. /google news

ECON.BG

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 17.12   546 г. – Крал Тотила завладява Рим. 1538 г. – Папа Павел III отлъчва от църквата английския крал Хенри VIII. 1777 г. – Франция първа признава...