FedEx сключва маркетингов съюз с NBA

07.12.2004 | 11:16
по статията работи: econ.bg

 

FedEx създаде стратегически маркетингов съюз с NBA, с което бизнесът на компанията за доставки ще се свърже с глобалната популярност и нарастващия брой чуждестранни играчи на NBA.

Като част от сделката, FedEx ще промоцира услугите си за международни доставки чрез организираните от NBA прояви и чрез медии, като NBA TV и NBA.com.

FedEx ще сключи също така договори с редица играчи от NBA, които ще подкрепят болнични заведения, специализирани в лекуване на спортни травми и ще са на разположение на медиите във "FedEx News Room". Наред с това NBA TV и NBA.com ще предложат рубрика, наречена "Световните звезди в играта, доставени от FedEx."

Според Нанси Алтънбърг, маркетингов директор във FedEx, споразумението е начин глобалната марка на компанията да се идентифицира с глобалната марка на NBA. /google news

ECON.BG

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Когато разбрали, че бързият влак от София до Бургас пътува 8 часа, китайците били истински впечатлени от размерите на България...
На този ден 26.11   1335 г. – Провежда се първата среща на Вишеградската тройка – между кралете на Полша, Унгария и Чехия, на която се формира Антихабсбургски съюз. 1394 г....