FedEx сключва маркетингов съюз с NBA

07.12.2004 | 11:16
по статията работи: econ.bg

 

FedEx създаде стратегически маркетингов съюз с NBA, с което бизнесът на компанията за доставки ще се свърже с глобалната популярност и нарастващия брой чуждестранни играчи на NBA.

Като част от сделката, FedEx ще промоцира услугите си за международни доставки чрез организираните от NBA прояви и чрез медии, като NBA TV и NBA.com.

FedEx ще сключи също така договори с редица играчи от NBA, които ще подкрепят болнични заведения, специализирани в лекуване на спортни травми и ще са на разположение на медиите във "FedEx News Room". Наред с това NBA TV и NBA.com ще предложат рубрика, наречена "Световните звезди в играта, доставени от FedEx."

Според Нанси Алтънбърг, маркетингов директор във FedEx, споразумението е начин глобалната марка на компанията да се идентифицира с глобалната марка на NBA. /google news

ECON.BG

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Когато разбрали, че бързият влак от София до Бургас пътува 8 часа, китайците били истински впечатлени от размерите на България...
На този ден 25.11   1120 г. – Белия кораб потъва близо до Нормандския бряг. 1667 г. – Опустошително земетресение в Кавказ причинява смъртта на 80 хил. души. 1741 г. – С...