FedEx сключва маркетингов съюз с NBA

07.12.2004 | 11:16
по статията работи: econ.bg

 

FedEx създаде стратегически маркетингов съюз с NBA, с което бизнесът на компанията за доставки ще се свърже с глобалната популярност и нарастващия брой чуждестранни играчи на NBA.

Като част от сделката, FedEx ще промоцира услугите си за международни доставки чрез организираните от NBA прояви и чрез медии, като NBA TV и NBA.com.

FedEx ще сключи също така договори с редица играчи от NBA, които ще подкрепят болнични заведения, специализирани в лекуване на спортни травми и ще са на разположение на медиите във "FedEx News Room". Наред с това NBA TV и NBA.com ще предложат рубрика, наречена "Световните звезди в играта, доставени от FedEx."

Според Нанси Алтънбърг, маркетингов директор във FedEx, споразумението е начин глобалната марка на компанията да се идентифицира с глобалната марка на NBA. /google news

ECON.BG

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Събеседване: - Защо искате да работите при нас? - Аз съм счетоводител, с 20 години стаж, както и голям опит! - Колко преви 2+2? - А колко трябва да прави? - Кога ви е удобно да започнете?
На този ден 11.12   361 г. – Император Фравий Клавдий Юлиан влиза в Константинопол, поемайки по този начин властта в цялата Римска империя. 1792 г. – Френската революция:...