GM вече няма да е един от главните рекламодатели на Оскарите

18.08.2008 | 14:09
по статията работи: econ.bg
Прекратяването на контракта е следствие на новата фирмената политика на компанията
GM вече няма да е един от главните рекламодатели на Оскарите

Американският автомобилен гигант General Motors (GM) прекратява дългогодишния си спонсорски контракт с Американската филмова академия. Академията раздава престижните филмови награди "Оскар" - едно от най-големите телевизионни събития през годината, предава Reuters.

Прекратяването на договора, в следствие на новата фирмената политика към намаляване на разходите за телевизионна реклама, ще остави телевизионния канал ABC без един от най-големите се рекламодатели в Нощта на оскарите. АВС е собственост на Walt Disney.

GM бяха дълго време едни от най-големите рекламодатели на звездната нощ, и само през миналия февруари компанията плати 13.5 млн. долара за рекламно време.

"Наградите на Академията са чест за нас, но просто вече не влизат в плановете ни за 2009 година", съобщи говорител на GM.


Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 02.01   1443 г. – Варненски кръстоносен поход: В Битката при Куновица турците са победени от кръстоносците на Владислав III и Янош Хуняди, и много турски командири,...