GM вече няма да е един от главните рекламодатели на Оскарите

18.08.2008 | 14:09
по статията работи: econ.bg
Прекратяването на контракта е следствие на новата фирмената политика на компанията
GM вече няма да е един от главните рекламодатели на Оскарите

Американският автомобилен гигант General Motors (GM) прекратява дългогодишния си спонсорски контракт с Американската филмова академия. Академията раздава престижните филмови награди "Оскар" - едно от най-големите телевизионни събития през годината, предава Reuters.

Прекратяването на договора, в следствие на новата фирмената политика към намаляване на разходите за телевизионна реклама, ще остави телевизионния канал ABC без един от най-големите се рекламодатели в Нощта на оскарите. АВС е собственост на Walt Disney.

GM бяха дълго време едни от най-големите рекламодатели на звездната нощ, и само през миналия февруари компанията плати 13.5 млн. долара за рекламно време.

"Наградите на Академията са чест за нас, но просто вече не влизат в плановете ни за 2009 година", съобщи говорител на GM.


Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
Събеседване: - Защо искате да работите при нас? - Аз съм счетоводител, с 20 години стаж, както и голям опит! - Колко преви 2+2? - А колко трябва да прави? - Кога ви е удобно да започнете?
На този ден 19.11   461 г. – Либий Север е провъзгласен за римски император в Равена. 1493 г. – По време на втората си експедиция Христофор Колумб открива остров, който кръщава...