GM вече няма да е един от главните рекламодатели на Оскарите

18.08.2008 | 14:09
по статията работи: econ.bg
Прекратяването на контракта е следствие на новата фирмената политика на компанията
GM вече няма да е един от главните рекламодатели на Оскарите

Американският автомобилен гигант General Motors (GM) прекратява дългогодишния си спонсорски контракт с Американската филмова академия. Академията раздава престижните филмови награди "Оскар" - едно от най-големите телевизионни събития през годината, предава Reuters.

Прекратяването на договора, в следствие на новата фирмената политика към намаляване на разходите за телевизионна реклама, ще остави телевизионния канал ABC без един от най-големите се рекламодатели в Нощта на оскарите. АВС е собственост на Walt Disney.

GM бяха дълго време едни от най-големите рекламодатели на звездната нощ, и само през миналия февруари компанията плати 13.5 млн. долара за рекламно време.

"Наградите на Академията са чест за нас, но просто вече не влизат в плановете ни за 2009 година", съобщи говорител на GM.


Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 07.01   1558 г. – Франция завладява Кале, последното владение на Англия в континентална Европа. 1566 г. – Започва понтификатът на папа Пий V. 1598 г. – Борис...