Google въвежда персонализирано търсене

31.03.2004 | 16:17
по статията работи: econ.bg
Налице е засилена конкуренция в сектора

 

В понеделник интернет търсачката Google демонстрира ново приложение, което позволява на потребителите да търсят информация в Мрежата, съобразена с техните конкретни предпочитания и интереси. Това е поредната новина от големите компании в сектора, потвърждаваща интензивната конкуренция при интернет търсачките.

Функцията "персонализирано търсене" позволява на потребителите да създават профил с личните си интереси, който след това да определя показването на сайтовете при търсене.

Хората ще могат да определят до 216 области на интерес, от история на изкуството до мотоциклети. Ще може също така да се определя доколко да бъдат персонализирани резултатите от дадено търсене.

Според Джен Фицпатрик, технически инженер в Google, потребителите знаят кои теми и области са най-важни за тях, което е начин за персонализиране на резултатите.

През последните седмици, големите компании за търсене в Интернет - Google, Yahoo и Microsoft,  пуснаха голям брой нови продукти и допълнения.

Според Дан Съливан, редактор на сайта Search Engine Watch, Google вероятно изпитва натиск да демонстрирра, че все още е способна на иновации при условията на увеличаващата се конкуренция. /yahoo.com

ECON.BG

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Лекарят ми предписа 2 литра вода на ден. Сметнах я в кубчета лед и ми излезе 14 уискита...
На този ден 27.12   537 г. – В присъствието на император Юстиниан I тържествено е осветена новата църква Света София в Константинопол. 1703 г. – Подписан е Метуенския договор...