Columbia Pictures е поръчала на Google да създаде серия от онлайн игри и пъзели, които да съпътстват световната премиера на филма по бестсейлъра на Дан Браун "Шифърът на Леонардо". Премиерата на филма е предвидена за 19 май, съобщават в новините на Google. Играта ще има и награди, като американският победител ще получи пътуване до Ню Йорк, Париж, Лондон и Рим. Подобни екскурзии ще получат и победителите от Великобритания и Австралия.
Правилата за САЩ предвиждат всеки ден, играещите онлайн да получават пъзел. Решаването му води до получавене на въпрос, свързан с факти от книгата на Дан Браун, като ще имат възможности да ползват търсачката на Google, за да отговорят. Първите 10 хил. души, отговорили правилно на всички въпроси ще участват на финал на играта, който ще е на 19 май.