Google подобрява имиджа си в Европа с 450 млн. долара

20.07.2016 | 13:00
по статията работи: econ.bg
Компанията организира обучителни курсова и подобрява дигиталните умения
Google подобрява имиджа си в Европа с 450 млн. долара
Снимка: Google

Google ще похарчи 450 млн. долара за подобряване на имиджа на компанията в Европа. Причина за действията са постоянните проверки от различни институции на Стария континент, заради които много европейци смятат Google за американска компания, опитваща се да заобикаля правилата, информира The New York Times.

Сред инициативите, които компанията предприема, са спонсориране на курсове за обучения, подобряване на дигиталните умения сред учителите, като в Белгия дори организира изложба, посветена на виртуалната реалност.

„Можем да се справим по-добре с вслушването във въпросите и притесненията на хората. Множеството ни проекти са важни за нас, нашите партньори и страните, в които работим", заяви един от водещите ръководители на компанията за Европа, Близкия Изток и Африка Мат Бритин.

Неговата основна задача е именно да подобри отношенията на Google с институциите, конкурентите и потребителите.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 19.12   1732 г. – Бенджамин Франклин публикува Алманах на бедния Ричард 1783 г. – Уилям Пит-младши става най-младият министър-председател в историята на Великобритания...