Google ще похарчи 450 млн. долара за подобряване на имиджа на компанията в Европа. Причина за действията са постоянните проверки от различни институции на Стария континент, заради които много европейци смятат Google за американска компания, опитваща се да заобикаля правилата, информира The New York Times.
Сред инициативите, които компанията предприема, са спонсориране на курсове за обучения, подобряване на дигиталните умения сред учителите, като в Белгия дори организира изложба, посветена на виртуалната реалност.
„Можем да се справим по-добре с вслушването във въпросите и притесненията на хората. Множеството ни проекти са важни за нас, нашите партньори и страните, в които работим", заяви един от водещите ръководители на компанията за Европа, Близкия Изток и Африка Мат Бритин.
Неговата основна задача е именно да подобри отношенията на Google с институциите, конкурентите и потребителите.