Google ще предлага статистика за невалидните "кликвания" върху онлайн реклами

27.07.2006 | 13:01
по статията работи: econ.bg
Често собствениците на уебсайтове кликат върху рекламите на сайта си, за да повишат дохода си

В отговор на притесненията на рекламната индустрия в Интернет относно злоупотребите с "кликвания" с мишката върху реклами, Google ще започне да дава информация на рекламистите за броя на недействителните кликвания върху рекламите им, съобщи сайтът CNETNews.com.

С промените, които планира Google за своята система AdWords, рекламните компании ще могат да видят броя на невалидните кликвания, както и какъв процент заемат те от общо регистрираните.

Злоупотребата е факт, когато собствениците на уебсайт кликат върху рекламите на сайта си, за да повишат дохода си, или когато компании отварят реклами на свои конкуренти, за да "изяждат" от рекламните им бюджети. Невалидните кликвания, за които Google не таксува рекламните компании, включват неумишлено двойно натискане с мишката върху една и съща реклама.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
Старият вампир извежда малкото вампирче за първото му среднощно пиршество. Набелязват жертва, малкото забива зъби и започва да смуче кръв, по едно време се спира и пита баща си: - Тате, до последна...
На този ден 09.01   475 г. – Император Зенон е изгонен от Константинопол. 1317 г. – Филип V е коронован за крал на Франция. 1349 г. – Под претекст, че са носители на чума,...