Google ще предлага статистика за невалидните "кликвания" върху онлайн реклами

27.07.2006 | 13:01
по статията работи: econ.bg
Често собствениците на уебсайтове кликат върху рекламите на сайта си, за да повишат дохода си

В отговор на притесненията на рекламната индустрия в Интернет относно злоупотребите с "кликвания" с мишката върху реклами, Google ще започне да дава информация на рекламистите за броя на недействителните кликвания върху рекламите им, съобщи сайтът CNETNews.com.

С промените, които планира Google за своята система AdWords, рекламните компании ще могат да видят броя на невалидните кликвания, както и какъв процент заемат те от общо регистрираните.

Злоупотребата е факт, когато собствениците на уебсайт кликат върху рекламите на сайта си, за да повишат дохода си, или когато компании отварят реклами на свои конкуренти, за да "изяждат" от рекламните им бюджети. Невалидните кликвания, за които Google не таксува рекламните компании, включват неумишлено двойно натискане с мишката върху една и съща реклама.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 26.11   1335 г. – Провежда се първата среща на Вишеградската тройка – между кралете на Полша, Унгария и Чехия, на която се формира Антихабсбургски съюз. 1394 г....