Google ще предлага статистика за невалидните "кликвания" върху онлайн реклами

27.07.2006 | 13:01
по статията работи: econ.bg
Често собствениците на уебсайтове кликат върху рекламите на сайта си, за да повишат дохода си

В отговор на притесненията на рекламната индустрия в Интернет относно злоупотребите с "кликвания" с мишката върху реклами, Google ще започне да дава информация на рекламистите за броя на недействителните кликвания върху рекламите им, съобщи сайтът CNETNews.com.

С промените, които планира Google за своята система AdWords, рекламните компании ще могат да видят броя на невалидните кликвания, както и какъв процент заемат те от общо регистрираните.

Злоупотребата е факт, когато собствениците на уебсайт кликат върху рекламите на сайта си, за да повишат дохода си, или когато компании отварят реклами на свои конкуренти, за да "изяждат" от рекламните им бюджети. Невалидните кликвания, за които Google не таксува рекламните компании, включват неумишлено двойно натискане с мишката върху една и съща реклама.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 31.12   406 г. – Германските племена вандали, свеби и алани преминават река Рейн и заемат Галия. 1600 г. – Английската кралица Елизабет I създава Източноиндийската...