На 21 септември IBM финализира придобиването на компанията за облачни решения Unica Corporation, информират от българското представителство на компанията.
От технологичния гигант се надяват, че облачните системи ще доведат до рационализиране и автоматизиране на маркетинговите процеси в компаниите и ще помогнат за прогнозирането на бъдещите
предпочитания на клиентите.
Според скорошно проучване на IBM, проведено сред 1500 изпълнителни директори, 95% от тях споделят мнението, че да бъдат по-близо до клиентите си е от ключово значение за постигане на техните бизнес
цели.
За да постигнат резултати в това отношение, компаниите трябва да разполагат с по-детайлна информация за поведението и предпочитанията на клиентите, която да използват, за да създадат по-ефективни
маркетингови комуникации.
Сред клиентите на Unica се нареждат компании като Best Buy, eBay, ING, InterContinental Hotels Group, Monster, и US Cellular.