IBM твърдо се насочи към "облаците"

22.09.2011 | 12:05
по статията работи:
IBM финализира придобиването на компанията за облачни решения Unica Corporation
IBM твърдо се насочи към "облаците"

На 21 септември IBM финализира придобиването на компанията за облачни решения Unica Corporation, информират от българското представителство на компанията.

От технологичния гигант се надяват, че облачните системи ще доведат до рационализиране и автоматизиране на маркетинговите процеси в компаниите и ще помогнат за прогнозирането на бъдещите предпочитания на клиентите.

Според скорошно проучване на IBM, проведено сред 1500 изпълнителни директори, 95% от тях споделят мнението, че да бъдат по-близо до клиентите си е от ключово значение за постигане на техните бизнес цели.

За да постигнат резултати в това отношение, компаниите трябва да разполагат с по-детайлна информация за поведението и предпочитанията на клиентите, която да използват, за да създадат по-ефективни маркетингови комуникации.

Сред клиентите на Unica се нареждат компании като Best Buy, eBay, ING, InterContinental Hotels Group, Monster, и US Cellular.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 23.10   1641 г. – Ирландски католици от Ълстър се опитват да превземат Дъблинския замък, седалището на английското управление в Ирландия, за да предизвикат отстъпки за...