Intel и Microsoft стартират съвместна рекламна кампания

04.11.2004 | 11:31
по статията работи: econ.bg

 

Intel и Microsoft, които доминират в компютърния сектор от началото на 80-те години, за първи път предприемат съвместна рекламна кампания, насочена към разпространение на тяхното виждане за "дигитален дом".

Кампанията, които ще започне в неделя и ще се проведе по вестници, телевизия и Интернет, ще разкрие как компютрите могат да се използват за разглеждане на снимки, за слушане на музика и гледане на филми из целия дом, а не само в кабинета или спалнята, където обикновено се намира компютърът.

Intel обяви, че кампанията ще струва десетки милиони долари, като разходите ще бъдат поделени наравно с Microsoft.

Говорителят на Intel Бил Келдър обяви, че кампанията показва значението на "дигиталния дом" за успеха на двете компании. Ето защо e важно повишаването на нивото на информираност на потребителите, добавя той. /yahoo.com

ECON.BG

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 23.12   619 г. – Начало на понтификатът на папа Бонифаций V. 1672 г. – Италианският астроном Джовани Доменико Касини открива Рея – вторият по големина след Титан...