Intel и Microsoft, които доминират в компютърния сектор от началото на 80-те години, за първи път предприемат съвместна рекламна кампания, насочена към разпространение на тяхното виждане за "дигитален дом".
Кампанията, които ще започне в неделя и ще се проведе по вестници, телевизия и Интернет, ще разкрие как компютрите могат да се използват за разглеждане на снимки, за слушане на музика и гледане на филми из целия дом, а не само в кабинета или спалнята, където обикновено се намира компютърът.
Intel обяви, че кампанията ще струва десетки милиони долари, като разходите ще бъдат поделени наравно с Microsoft.
Говорителят на Intel Бил Келдър обяви, че кампанията показва значението на "дигиталния дом" за успеха на двете компании. Ето защо e важно повишаването на нивото на информираност на потребителите, добавя той. /yahoo.com