Jaguar се подигра с интелигентното окачване на Mercedes

18.12.2013 | 14:35
по статията работи: Мария Стоянова
Между автомобилните гиганти се разигра истинска рекламна война
Jaguar се подигра с интелигентното окачване на Mercedes
Снимка: Youtube.com

Рекламните войни са явление, което в САЩ се повтаря със завидна регулярност. Почти всички помнят противопоставянето пред публика от началото на века между BMW, Audi, Subaru и Bentley.

Сега британската компания Jaguar публикува клип, в който ягуар изяжда кокошка. Видеото е закачка с рекламата на интелигентното окачване Magic Body Control на Mercedes-Benz. В нея човек държи кокошка в ръцете си и мърда тялото й в различни посоки, а главата остава неподвижна. Посланието на Jaguar гласи: "Вълшебен контрол на тялото? Ние предпочитаме котешки рефлекси. А вие?"

Оригиналният клип с кокошката беше публикуван в края на септември и се превърна в хит в интернет. Отговорът на британците се появи на 17 декември на канала Jaguar USA. В САЩ не се забранява споменаването на конкурентни марки в рекламите. В средата на десетилетието това доведе до истинска война между автомобилните производители в страната.

Двата рекламни клипа може да видите на Insmarket.bg.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Лекарят ми предписа 2 литра вода на ден. Сметнах я в кубчета лед и ми излезе 14 уискита...
На този ден 23.12   619 г. – Начало на понтификатът на папа Бонифаций V. 1672 г. – Италианският астроном Джовани Доменико Касини открива Рея – вторият по големина след Титан...