Jaguar се подигра с интелигентното окачване на Mercedes

18.12.2013 | 14:35
по статията работи: Мария Стоянова
Между автомобилните гиганти се разигра истинска рекламна война
Jaguar се подигра с интелигентното окачване на Mercedes
Снимка: Youtube.com

Рекламните войни са явление, което в САЩ се повтаря със завидна регулярност. Почти всички помнят противопоставянето пред публика от началото на века между BMW, Audi, Subaru и Bentley.

Сега британската компания Jaguar публикува клип, в който ягуар изяжда кокошка. Видеото е закачка с рекламата на интелигентното окачване Magic Body Control на Mercedes-Benz. В нея човек държи кокошка в ръцете си и мърда тялото й в различни посоки, а главата остава неподвижна. Посланието на Jaguar гласи: "Вълшебен контрол на тялото? Ние предпочитаме котешки рефлекси. А вие?"

Оригиналният клип с кокошката беше публикуван в края на септември и се превърна в хит в интернет. Отговорът на британците се появи на 17 декември на канала Jaguar USA. В САЩ не се забранява споменаването на конкурентни марки в рекламите. В средата на десетилетието това доведе до истинска война между автомобилните производители в страната.

Двата рекламни клипа може да видите на Insmarket.bg.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Резултати | Архив
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 22.11   1497 г. – Вашко да Гама достига нос Добра надежда. 1906 г. – На международна конференция в Берлин е възприето съгласие сигналът SOS да бъде международен при...