Kraft Foods разделя бизнеса

05.08.2011 | 13:42
по статията работи: Деляна Петкова
Двете звена ще могат да се развиват самостоятелно, отбелязват от компанията
Kraft Foods разделя бизнеса

 

Американският хранителен гигант Kraft Foods разделя бизнеса си на две публично търгувани компании. В едната ще бъде бизнесът за производство на храни и закуски, чиито годишни приходи са около 32 млрд. долара.

Другото звено ще управлява магазинната мрежа на компанията в Северна Америка. Приходите от тази дейност възлизат на около 16 млрд. долара годишно.

Разделянето на бизнеса ще доведе до редица преимущества, сред които например е, че и двете звена ще могат да следват своите приоритети пред развитието си, коментират от Kraft. Всяка от новосъздадените компании ще може да инвестира средствата, които получава в бъдещото си разрастване.

През последните години компанията променя насоките си и започна географска експанзия, разчитайки основно на производството на храни. Kraft направи серия от големи покупки, сред които покупката на звеното за производство на бисквити LU от Danone, както и шоколадения гигант Cadbury.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 25.11   1120 г. – Белия кораб потъва близо до Нормандския бряг. 1667 г. – Опустошително земетресение в Кавказ причинява смъртта на 80 хил. души. 1741 г. – С...