LinkedIn се опитва да се отърве от "платената любов" в мрежата

14.05.2013 | 11:10
по статията работи: Георги Георгиев
Професионалната социална мрежа наложи правила, забраняващи профилите на подобни хора
LinkedIn се опитва да се отърве от "платената любов" в мрежата

Професионалната социална мрежа LinkedIn извърши промени в своята декларация за поверителност (privacy policy), както и в споразумението са потребителите. Информация за въпросните изменения бе публикува на сайта на компанията, с която бяха уведомени близо 200-те млн. членове на мрежата.

Повечето от промените са свързани с опростяване на юридическите текстове. Една от промените обаче забранява на хората, изкарващи парите си от платена любов или просто предоставяне платена компания, да правят и поддържат профили, както и да рекламират услугите си в LinkedIn, съобщава „Бизнес Инсайдър“.

Тази забрана не е напълно нова. В миналото LinkedIn са забранявали рекламата на подобни незаконни услуги. Въпреки това те продължават да съществуват, тъй като проституцията е законна в част от европейските държави, а платената компания на много места попада в сивата зона на местното законодателство.

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 11.02   660 г. пр.н.е. – Първият японски император се възкача на престола – денят се определя като начало на японската държава и се чества като национален...