Професионалната социална мрежа LinkedIn извърши промени в своята декларация за поверителност (privacy policy), както и в споразумението са потребителите. Информация за въпросните изменения бе публикува на сайта на компанията, с която бяха уведомени близо 200-те млн. членове на мрежата.
Повечето от промените са свързани с опростяване на юридическите текстове. Една от промените обаче забранява на хората, изкарващи парите си от платена любов или просто предоставяне платена компания, да правят и поддържат профили, както и да рекламират услугите си в LinkedIn, съобщава „Бизнес Инсайдър“.
Тази забрана не е напълно нова. В миналото LinkedIn са забранявали рекламата на подобни незаконни услуги. Въпреки това те продължават да съществуват, тъй като проституцията е законна в част от европейските държави, а платената компания на много места попада в сивата зона на местното законодателство.