Microsoft атакува пазара на търсене в Китай

02.09.2010 | 12:59
по статията работи:
Компанията планира да създаде съвместно предприятие с местен партньор
Microsoft атакува пазара на търсене в Китай

Microsoft планира да създаде джойнт венчър с китайска компания, за да атакува местния пазар на интернет търсене. Софтуерният гигант е амбициран да стане един от най-големите играчи в сегмента, предаде "Ройтерс", цитирана от TechNews.bg.

В момента Microsoft разполага с търсачката Bing. Пазарният й дял в най-многолюдната страна обаче е твърде малък. Bing се управлява в Китай от Shanghai MSN Network Communications Technology Co - съвместно предприятие на Редмънт и Shanghai Alliance Investment Ltd.

Засега не е известно кой ще бъде партньорът на Microsoft в новия джойнт венчър. Мениджърът на компанията в Китай Саймон Люнг обаче не крие амбициите на Microsoft да заеме лидерска позиция в интернет търсенето.

Междувременно Microsoft планира да инвестира около 100 милиона долара в китайски компании от областите на софтуера, облачния компютинг (cloud computing) и игрите.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Когато разбрали, че бързият влак от София до Бургас пътува 8 часа, китайците били истински впечатлени от размерите на България...
На този ден 23.12   619 г. – Начало на понтификатът на папа Бонифаций V. 1672 г. – Италианският астроном Джовани Доменико Касини открива Рея – вторият по големина след Титан...