Microsoft атакува пазара на търсене в Китай

02.09.2010 | 12:59
по статията работи:
Компанията планира да създаде съвместно предприятие с местен партньор
Microsoft атакува пазара на търсене в Китай

Microsoft планира да създаде джойнт венчър с китайска компания, за да атакува местния пазар на интернет търсене. Софтуерният гигант е амбициран да стане един от най-големите играчи в сегмента, предаде "Ройтерс", цитирана от TechNews.bg.

В момента Microsoft разполага с търсачката Bing. Пазарният й дял в най-многолюдната страна обаче е твърде малък. Bing се управлява в Китай от Shanghai MSN Network Communications Technology Co - съвместно предприятие на Редмънт и Shanghai Alliance Investment Ltd.

Засега не е известно кой ще бъде партньорът на Microsoft в новия джойнт венчър. Мениджърът на компанията в Китай Саймон Люнг обаче не крие амбициите на Microsoft да заеме лидерска позиция в интернет търсенето.

Междувременно Microsoft планира да инвестира около 100 милиона долара в китайски компании от областите на софтуера, облачния компютинг (cloud computing) и игрите.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 23.10   1641 г. – Ирландски католици от Ълстър се опитват да превземат Дъблинския замък, седалището на английското управление в Ирландия, за да предизвикат отстъпки за...