Microsoft възнамерява да повиши годишните си продажби на продукти за малкия бизнес с над 9%

15.03.2006 | 18:09
по статията работи: econ.bg
От 14 до 17 март компанията провежда своя Small Business Summit

Microsoft обяви, че възнамерява да повиши годишните си продажби на продукти за малкия бизнес с над 9%, с което да надмине общото покачване на технологичните разходи, които правят компаниите с под 50 работници.

От 14 до 17 март компанията провежда своя Small Business Summit. От Microsoft заявяват, че в САЩ има 7 милиона малки фирми, каквито се създават и в Китай и Индия. Общите технологични разходи, които правят те, нарастват с 9% годишно.

Насочвайки се към 30 милиона малки фирми в целия свят с 10 или по-малко служители, Microsoft, както и Oracle, SAP и IBM, се опитват да се справят с по-ниските разходи за IT, които правят по-големите компании.

Microsoft агресивно рекламира счетоводния си софтуер за малкия бизнес и предлага отстъпки, за да привлече потребители на популярния софтуер QuickBooks на конкурента Intuit.

Компанията тества също Office Live – набор от приложения и услуги за подпомагане на малкия бизнес за създаване и управление на уебсайтове, поддръжка на корпоративни и-мейли.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 20.12   1604 г. – отпечатан е първият екземпляр на книгата Дон Кихот от Мигел де Сервантес – първия бестселър в историята, пуснат в продажба на 16 януари 1605. 1699 г....