Microsoft обяви, че възнамерява да повиши годишните си продажби на продукти за малкия бизнес с над 9%, с което да надмине общото покачване на технологичните разходи, които правят компаниите с под 50 работници.
От 14 до 17 март компанията провежда своя Small Business Summit. От Microsoft заявяват, че в САЩ има 7 милиона малки фирми, каквито се създават и в Китай и Индия. Общите технологични разходи, които правят те, нарастват с 9% годишно.
Насочвайки се към 30 милиона малки фирми в целия свят с 10 или по-малко служители, Microsoft, както и Oracle, SAP и IBM, се опитват да се справят с по-ниските разходи за IT, които правят по-големите компании.
Microsoft агресивно рекламира счетоводния си софтуер за малкия бизнес и предлага отстъпки, за да привлече потребители на популярния софтуер QuickBooks на конкурента Intuit.
Компанията тества също Office Live – набор от приложения и услуги за подпомагане на малкия бизнес за създаване и управление на уебсайтове, поддръжка на корпоративни и-мейли.