Microsoft за втора поредна година държи титлата "марка номер едно"

12.07.2007 | 19:16
по статията работи: econ.bg
Проучването е направено сред 3 000 потребители във Великобритания

Microsoft за втора поредна година държи титлата "марка номер едно" във Великобритания. Според проучване на Superbrands, направено сред 3 000 потребители, в първата десетка след софтуерния гигант се нареждат Coca-Cola, Google, the BBC, BP, British Airways, Lego, Guinness, Mercedes-Benz и Cadbury. Изпадналите от десетката тази година са Porsche, Marks & Spencer, Heinz и Duracell.

Потребителите в Обединеното кралство очевидно харесват Microsoft, който има доста силно представяне сред всички групи, въпреки че напоследък среща доста голяма конкуренция от страна на Google. От друга страна паралелното изследване на Superbrands сред медиите и маркетинговите експерти въобще не слага софтуерната компания в челата десетка, коментира електронното издание MediaGuardian.co.uk.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Женевски конвенции
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 23.12   619 г. – Начало на понтификатът на папа Бонифаций V. 1672 г. – Италианският астроном Джовани Доменико Касини открива Рея – вторият по големина след Титан...