Microsoft за втора поредна година държи титлата "марка номер едно"

12.07.2007 | 19:16
по статията работи: econ.bg
Проучването е направено сред 3 000 потребители във Великобритания

Microsoft за втора поредна година държи титлата "марка номер едно" във Великобритания. Според проучване на Superbrands, направено сред 3 000 потребители, в първата десетка след софтуерния гигант се нареждат Coca-Cola, Google, the BBC, BP, British Airways, Lego, Guinness, Mercedes-Benz и Cadbury. Изпадналите от десетката тази година са Porsche, Marks & Spencer, Heinz и Duracell.

Потребителите в Обединеното кралство очевидно харесват Microsoft, който има доста силно представяне сред всички групи, въпреки че напоследък среща доста голяма конкуренция от страна на Google. От друга страна паралелното изследване на Superbrands сред медиите и маркетинговите експерти въобще не слага софтуерната компания в челата десетка, коментира електронното издание MediaGuardian.co.uk.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Събеседване: - Защо искате да работите при нас? - Аз съм счетоводител, с 20 години стаж, както и голям опит! - Колко преви 2+2? - А колко трябва да прави? - Кога ви е удобно да започнете?
На този ден 09.01   475 г. – Император Зенон е изгонен от Константинопол. 1317 г. – Филип V е коронован за крал на Франция. 1349 г. – Под претекст, че са носители на чума,...