National Geographic ще рекламира Южна Африка

07.12.2004 | 14:16
по статията работи: econ.bg

 

С безпрецедентен ход, който ще затвърди имиджа на страната като предпочитана туристическа дестинация, Южна Африка сключи мултимилионно споразумение с медийния гигант National Geographic.

Рекламната кампания, която ще продължи до март 2005 г., включва 938 телевизионни клипа, както и множество печатни материали.

Според Мокетси Мосола, висш държавен служител, посланието на туристическата марка, което ще бъде разпространено на избрани пазари по целия свят, отразява новия имидж на страната, обхващаща нови и непознати територии.

Общото въздействие, чрез визуални, печатни и електронни средства, на въпроса "Има ли наистина такова място?", ще бъде изключително силно върху потребителите, които ще бъдат потопени в атмосферата на страната.

Южна Африка е създала една от най-агресивните марки на туристическия пазар днес....марка, която се харесва повече на пътешественика, отколкото на туриста, заключава Мосола. /google news

ECON.BG

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 19.12   1732 г. – Бенджамин Франклин публикува Алманах на бедния Ричард 1783 г. – Уилям Пит-младши става най-младият министър-председател в историята на Великобритания...