С безпрецедентен ход, който ще затвърди имиджа на страната като предпочитана туристическа дестинация, Южна Африка сключи мултимилионно споразумение с медийния гигант National Geographic.
Рекламната кампания, която ще продължи до март 2005 г., включва 938 телевизионни клипа, както и множество печатни материали.
Според Мокетси Мосола, висш държавен служител, посланието на туристическата марка, което ще бъде разпространено на избрани пазари по целия свят, отразява новия имидж на страната, обхващаща нови и непознати територии.
Общото въздействие, чрез визуални, печатни и електронни средства, на въпроса "Има ли наистина такова място?", ще бъде изключително силно върху потребителите, които ще бъдат потопени в атмосферата на страната.
Южна Африка е създала една от най-агресивните марки на туристическия пазар днес....марка, която се харесва повече на пътешественика, отколкото на туриста, заключава Мосола. /google news