National Geographic ще рекламира Южна Африка

07.12.2004 | 14:16
по статията работи: econ.bg

 

С безпрецедентен ход, който ще затвърди имиджа на страната като предпочитана туристическа дестинация, Южна Африка сключи мултимилионно споразумение с медийния гигант National Geographic.

Рекламната кампания, която ще продължи до март 2005 г., включва 938 телевизионни клипа, както и множество печатни материали.

Според Мокетси Мосола, висш държавен служител, посланието на туристическата марка, което ще бъде разпространено на избрани пазари по целия свят, отразява новия имидж на страната, обхващаща нови и непознати територии.

Общото въздействие, чрез визуални, печатни и електронни средства, на въпроса "Има ли наистина такова място?", ще бъде изключително силно върху потребителите, които ще бъдат потопени в атмосферата на страната.

Южна Африка е създала една от най-агресивните марки на туристическия пазар днес....марка, която се харесва повече на пътешественика, отколкото на туриста, заключава Мосола. /google news

ECON.BG

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Женевски конвенции
Събеседване: - Защо искате да работите при нас? - Аз съм счетоводител, с 20 години стаж, както и голям опит! - Колко преви 2+2? - А колко трябва да прави? - Кога ви е удобно да започнете?
На този ден 13.12   1294 г. – Папа Целестин V абдикира от папството, което е първият случай на абдикация на папа в историята на католицизма. 1519 г. – Експедицията на Фернандо...