Щатската верига кафенета Starbucks стартира нова изпитателна програма съвместно с Twitter. Наречена Tweet-a-Coffee, инициативата ще позволи на потребителите да купуват подаръчни карти за по 5 долара, който ще могат да изпращат на приятелите си през социалната мрежа, информира „Машабъл“.
За да се възползва от услугата, потребителят трябва да настрои Twitter акаунта си и да свърже кредитната си карта с него. След това единственото, което трябва да направи, е да туитне съобщението @tweetacoffee към желания приятел, който ще получи ваучера.
За да генерират допълнителна популярност, авторите на програмата предлагат на първите 100 хиляди потребители безплатен ваучер, след като свържат акаунтите си с Visa картите си и изпратят подарък на приятел.
Това не е първата програма от този вид, която Starbucks стартира. През 2011 г. веригата промотира кампания за изпращане на подаръчни картички през Facebook. Към момента компанията има 35 млн фена в мрежата на Зукърбърк, но едва около 5 млн. в Twitter, което не е учудващо с оглед на факта, че втората е по-малка и нова платформа.