Toshiba печели от бизнеса си с памети и твърди дискове

30.01.2014 | 13:38
по статията работи: Георги Георгиев
За разлика от тях продажбите на LCD телевизори отбелязват спад в продажбите, сочи отчетът за последното деветмесечие
Toshiba печели от бизнеса си с памети и твърди дискове

 

Нетните продажби на японската корпорация Toshiba Group бележат ръст от 545,8 милиарда японски йени, достигайки над 43,7 млрд. долара сред всичките пет големи бизнес сегмента на групата. По-високите продажби най-ясно забележими в сектор „Електронни устройства и компоненти“ (Electronic Devices & Components). Там ръстът се движи най-вече от продажбата на памети и харддискови устройства.

Това сочат официалните консолидирани резултати за първите девет месеца и третото тримесечие на фискалната година, приключваща през март 2014.

Бизнесът с визуални продукти, който включва LCD телевизори, отбелязва спад в продажбите поради промяна във фокуса към ограничени и ясно дефинирани области на продажба, докато бизнесът с компютри и бяла техника отбелязва по-високи продажби.

Оперативният приход бележи ръст от 55 милиарда йени, достигайки 153,3 милиарда йени ( US$ 1,460.4 милиона) и е най-високият резултат за периода април-декември на миналата година.

Оперативният приход за сегмент “Лайфстайл продукти и услуги“ (Lifestyle Products & Services) бележи значително подобрение през третото тримесечие в сравнение с предходното три месеца, а сегмент „Електронните устройства и компоненти“ бележи рекорден оперативен приход за периода април-декември.

Въпреки временното увеличение на разходите по отношение на неоперативната печалба и загуби, приходите преди облагане с данъци и неконтролиращи участия възлизат на 91 милиарда японски йени или 866,7 милиона долара, като този резултат остава на нивата от предходната година благодарение на отличното представяне на сектор „Електронни устройства и компоненти“.

Сегмент „Енергетика и Инфраструктура“ (Energy & Infrastructure) бележи по-високи продажби и по-нисък оперативен приход. „Обществени решения“ (Community Solutions) може да се похвали с по-високи продажби и по-висок оперативен приход, като същото важи и за „Системи и услуги в сектора на здравеопазването“ (Healthcare Systems & Services).

Оцени статията:
5.00/1
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Събеседване: - Защо искате да работите при нас? - Аз съм счетоводител, с 20 години стаж, както и голям опит! - Колко преви 2+2? - А колко трябва да прави? - Кога ви е удобно да започнете?
На този ден 22.11   1497 г. – Вашко да Гама достига нос Добра надежда. 1906 г. – На международна конференция в Берлин е възприето съгласие сигналът SOS да бъде международен при...