Twitter обяви, че започва тестването на нова опция за рекламиране. Социалната мрежа въвежда рекламни видеа, насочени към компании и марки, които искат да разширят присъствието си в мрежата чрез визуални кадри.
Решението за нововъведението идва на фона на усилията на Twitter да покаже, че въпреки намалението на потребителите на сайта, съдържанието в него всъщност достига до по-голяма аудитория, което отчасти се дължи на нерегистрирани юзъри.
От компанията работят и върху варианта, рекламодателите да плащат, само след като потребителите са кликнали върху самото рекламно клипче, или така нареченият модел Cost Per Click.
Първите фирми, които решат да се възползват от този начин на реклама, ще получат достъп до анализ на посещенията, както и съотношението на органичните към платените показвания на клиповете.
От Twitter подчертават, че видеото е една от най-популярните форми в мрежата. Това се доказва и от факта, че постовете в сайта за микроблогинг с вградени клипове достигат до по-голям кръг от хора и получават повече гледания.