Twitter с нов рекламен метод

13.08.2014 | 10:54
по статията работи: Мария Стоянова
Компанията обяви, че започва тестването на видео реклама
Twitter с нов рекламен метод

Twitter обяви, че започва тестването на нова опция за рекламиране. Социалната мрежа въвежда рекламни видеа, насочени към компании и марки, които искат да разширят присъствието си в мрежата чрез визуални кадри.

Решението за нововъведението идва на фона на усилията на Twitter да покаже, че въпреки намалението на потребителите на сайта, съдържанието в него всъщност достига до по-голяма аудитория, което отчасти се дължи на нерегистрирани юзъри.

От компанията работят и върху варианта, рекламодателите да плащат, само след като потребителите са кликнали върху самото рекламно клипче, или така нареченият модел Cost Per Click.

Първите фирми, които решат да се възползват от този начин на реклама, ще получат достъп до анализ на посещенията, както и съотношението на органичните към платените показвания на клиповете.

От Twitter подчертават, че видеото е една от най-популярните форми в мрежата. Това се доказва и от факта, че постовете в сайта за микроблогинг с вградени клипове достигат до по-голям кръг от хора и получават повече гледания. 

182147

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
-  Тате, защо Земята се върти? -  Как така се върти, бе! Да не си ми изпил ракията?
На този ден 10.02   1258 г. – Монголите превземат Багдад и разрушават Абасидския халифат. 1392 г. – Състои се сватбата на Елена Драгаш и византийския император Мануил II...