Интернет компанията Twitter прави огромна крачка в развитието на рекламите в сайта. За да разшири тяхното влияние и да увеличи приходите си, от фирмата внедряват мобилни реклами, призоваващи хората да инсталират определени приложения, съобщава „Ройтерс“.
За целта Twitter използва и мрежата за мобилно рекламиране MoPub, която придоби преди година. Чрез нея страницата за микроблогинг достига до над 1 млрд. уникални мобилни устройства, което предоставя възможност за реклами на стотици приложения.
Без MoPub, която придоби за близо 350 млн. долара, сайтът достигаше до по-ограничена аудитория от около 240 млн. потребители само чрез своята страница в интернет и мобилното си приложение.
От компанията съобщиха, че ще позволят на разработчиците да таргетират своите реклами в Twitter, базирайки се на интересите на потребителите. Така например, създател на игра може да промотира своите приложения на тези хора, които са идентифицирани като геймъри.
Ръстът на индустрията на мобилните апликации кара разработчиците им да плащат огромни суми за реклама във водещи уебсайтове като Facebook, за да увеличат свалянето на приложенията си. Именно социалната мрежа номер 1 в света вече използва описания начин на реклама, който Twitter решава да въведе едва сега.