Щатската интернет корпорация Yahoo най-накрая показа как ще изглежда новото ѝ лого, което не е променяно съществено от далечната 1995 г. насам.
„Развълнувани сме да споделим новото Yahoo лого с вас. То ще започне да се появява върху притежаваните от Yahoo страници през тази нощ“, написа Кати Савит – главен изпълнителен директор на маркетинговия отдел на компанията, в блог постинг, цитиран от "Машъбъл".
Новото лого, което се появи по-рано на заглавната страница на Yahoo рано в четвъртък сутринта, включва елементи от старото като цвета и иконичната удивителна в края.
„Искахме лого, което остава вярно на нашите коренни и в същото време прегръща еволюцията на нашите продукти“, коментира Савит. Най-голямата разлика между старото и новото лого е промененият шрифт на новото, който е по-изчистен от детайли и безсерифен (безсерифните шрифтове са тези, при които буквите нямат хоризонтални чертички в краишата си).
В своя блог изпълнителният директор на Yahoo Мариса Майър също хвърли светлина върху детайли за начина, по който е бил направен изборът на новото лого.
„Знаехме, че искаме лого, което отразява същността на Yahoo – своеобразно и в същото време изискано. Модерно и свежо, с късче от историята ни. Притежаващо човешка топлина, лично. Гордо.“, пише Майър.
В началото на август Yahoo обяви, че през следващите 30 дни ще представя на потребителите си по един нов вариант на вече старото си лого, като кулминацията ще бъде избирането на официално ново лого през септември.
По информация на Ad Age новото лого не е било показвано по време на 30-дневната кампания.