Какво обичат да правят рекламните специалисти? Ако някога сте се чудели, то едно видео дава отговор на този въпрос.
Според статистиката, събрана от канадска рекламна компания, 27,8% от рекламистите предпочитат инди рок. А aко не сте знаели, те пият 9 пъти повече бърбън от средностатистическия човек.
Освен това:
49,1% от експертите в сферата на маркетинга и рекламата пият бяло вино всяка седмица
Само 17% от тях са били на рекламния фестивал в Кан, но на цели 63% им е писнало да гледат снимки от събитието.
Рекламистите гледат 2,8% повече чужди филми от средностатистическата извадка. Същевременно 1,6 пъти е по-вероятно рекламен специалист да спре звука на реклама.
Две трети от рекламистите някога са си купили градински сечива и инструменти.
Един от петима рекламисти работи от вкъщи.
Въпреки че може да ви се струва малко, 68,1% от тях не могат да живеят без интернет. Това може би е така, защото рекламистите гледат 1,7% повече онлайн порно от средностатистическия човек.
30% от рекламните експерти смятат, че трябва да се пие по-малко, но също 30 на сто са на мнение, че пиенето е част от живота на рекламиста.
Видеото е създадено за раздаваните в Торонто награди за агенция на годината в сферата на рекламата и маркетинга (Strategy Agency of the Year Awards). За създаването му основаната през 1991 г. рекламна компания Lowe Roche определено разчита на реални количествени и качествени данни. Те се позовават на информацията от 22 хиляди респондента и са направили анализ на стила на живот на живеещи в Канада хора, които се идентифицират като рекламни специалисти.