88% от потребителите разчитат на коментари в интернет преди да направят покупка

16.07.2014 | 15:33
по статията работи: Мария Стоянова
Всеки бизнес има нужда от поне 10 оставени ревюта, сочи проучване
88% от потребителите разчитат на коментари в интернет преди да направят покупка

88% от интернет потребителите приемат коментарите и мненията в интернет за даден продукт като лична препоръка за определянето на качеството му. Това сочи проучване на Birght Local за значението на оставянето на отзиви (ревюта) в мрежата и тяхното влияние върху вземането на решение за покупка.

Почти 9 от всеки 10 потребители поглеждат коментарите за това, което ги интересува, като най-вече ги гледат за последните 12 месеца с цел да вземат по-информирано решение. 4 от всеки 10 пък правят това редовно. Само 12% от хората не четат отзивите в интернет преди да купят даден продукт.

За голяма част от анкетираните от значение са няколко положителни ревюта, докато за другата половина е много по-важно коментарите да бъдат достоверни и качествени, посочва Inbound.bg.

За всеки бизнес това подчертава огромната важност на онлайн мненията. Изданието посочва, че приоритет за мениджърите трябва да бъде репутацията на фирмата и присъствието й в интернет под формата на позитивни отзиви, коментари и мнения.

178843

Всеки бизнес има нужда от поне 10 оставени ревюта, като от голямо значение е те не само да бъдат положителни, но и да бъдат скорошни и актуални, става ясно от данните от изследването, 

Проучването сочи още, че 85 на сто от потребителите са останали доволни, след като са стигнали до 10-ия отзив. Мненията и коментарите в интернет са повлияли за доверието на 72% от анкетираните, докато тези, които не обръщат внимание на ревютата са едва 10 на сто.

Най-често потребителите четат коментари за ресторанти и кафенета преди да ги посетят, следвани от отзивите за местата за настаняване, медицински заведения и лекари, както и салони за красота.

Според проучването коментарите оказват най-голямо влияние върху репутацията на лекари и зъболекари, ресторанти и кафенета. Най-малко пък влияят те на йога и сватбения бизнес.

Изследването е направено през периода май-юни и е събрало над 2 104 отговора на отправени запитвания, като 90% от анкетираните са от САЩ и 10% от Канада.

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 18.01   532 г. – В Константинопол въстанието Ника, насочено срещу високите данъци и корупцията при император Юстиниан I, е потушено жестоко от войниците на Велизарий, избити...