BILLA се включва в инициатива за рециклиране на дрехи

08.06.2017 | 11:55
по статията работи: econ.bg
Пред 6 магазина от веригата са поставени специални контейнери, в които се събират употребявани текстилни изделия
BILLA се включва в инициатива за рециклиране на дрехи
Снимка: БГНЕС

BILLA България се включва в проект на Българския червен кръст и фирма „Хюманита“ за събиране на дрехи втора употреба, които ще се рециклират или даряват на нуждаещи се. Специално обозначени контейнери, в които всеки желаещ може да остави употребявани текстилни стоки, са поставени на паркингите на 6 магазина от търговската верига в София. Обектите се намират на следните адреси:

• гр. София, бул. „България“ 55

• гр. София, ул. „Софийски герой“ 4

• гр. София, бул. „Царица Йоанна“ 72

• гр. София, ж.к. „Младост“, бул. „Александър Малинов“

• гр. София, бул. „Ломско шосе“ 171

• гр. София, ул. „Опълченска“ 35.

Една от целите на инициативата е ценните суровини, съдържащи се в текстилните изделия, да бъдат използвани отново в производството на нови продукти. По този начин в глобален мащаб се пестят важни природни ресурси и се дава възможност за освобождаването на плодородни земи, заети с влакнодайни растения, за засаждането на хранителни култури. Другата цел на проекта, в който BILLA България се включва, е създаването на професионален кризисен резерв към БЧК. Събраните дрехи, които са годни за носене, ще бъдат дарявани на нуждаещи се, както и на пострадали при бедствия.

„BILLA България се включва в проекта на БЧК и „Хюманита“, защото той е изцяло в унисон с нашите ценности – грижа за природата и подкрепа за нуждаещи се. Като социално ангажирана компания за нас е важно да работим по устойчиви инициативи в полза на обществото. Участвайки в тази кампания, се надяваме да насочим вниманието на нашите клиенти върху темата за пестенето на природните ресурси и да ги стимулираме да бъдат по-отговорни към опазването на околната среда“, заяви Бойко Сачански, Управител на BILLA България.

Проектът на БЧК и „Хюманита“ стартира в България през 2016 г. Планира се до 2020 г. в страната да бъдат поставени до 1000 специално обозначени контейнера. Всеки желаещ може да подкрепи каузата, дарявайки употребявани текстилни изделия като дрехи, чанти, колани, завеси, спално бельо. Условието е стоките да бъдат чисти и в добро състояние.

 

REWE International AG оперира с близо 2500 магазина в Австрия чрез търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG. Тя е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с хранителни и козметични продукти и е един от най-големите работодатели в страната, осигурявайки работа на 42 322 души. Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В Австрия REWE International AG притежава широка гама от добре познати собствени марки, като например Ja! Natürlich, clever, Wunderlinge, Dakommichher!, VegaVita, Chef Menü, Wegenstein и MY. Компанията оперира и в сферата на туризма чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN и Transair (MEKRUR IHr Urlaub, PENNYreisen and BILLA-Vorteilsreisen). 

От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG не само управлява своя бизнес в Австрия, но също така чрез марката BILLA REWE Group управлява супермаркет бизнеса си в 6 държави от Централна и Източна Европа: България, Хърватия, Чехия, Русия, Словакия и Украйна. През 2016 г., в Австрия и в други страни, REWE International AG е назначила 70 000 души в около 3600 магазина, а генерираният оборот на компанията възлиза на 12.72 млрд. евро.

BILLA България  е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите 100 български компании“, BILLA България заема 31-во място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

На Европейските бизнес награди през 2015 г. и 2016 г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“.

Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Отдел за пресни плодове и зеленчуци във верига супермаркети“, „Отдел за прясно месо във верига супермаркети“, „Програма за лоялност“.

Веригата е представена в 37 града в страната със 111 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети. 

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 10.04   428 г. – Несторий става патриарх на Константинопол. Три години по-късно е свален от поста заради обвинения в ерес. 837 г. – Халеевата комета прави най-близкия...