Вчера се проведе второто обучение от програмата за растеж Dare to Scale, организирано от Endeavor Bulgaria и подкрепено от Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия, Пощенска банка и ScaleFocus.
Участниците в програмата – BG Service, Cheese the Queen, DEV.BG, DNH Soft, ESCREO, Frudada, FUNKT, Gaida, More Noir и Prospecto, са български компании със силен потенциал за глобално разрастване и в рамките на 4 месеца ще преминат през 8 специализирани обучения и интерактивни сесии, водени от успешни предприемачи и лидери от мрежата на Endeavor.
Обученията обхващат 4 основни категории за изграждане на успешен бизнес – управление на организацията, маркетинг, продажби, финанси.
Събитието се проведе по темата „Go-to-Market Strategy”, като представителите на 10-те компании имаха възможност да почерпят опит от бизнес експерта и съосновател на глобалната софтуерна компания Telerik – Светозар Георгиев, който представи подробна презентация за стратегическо планиране за глобализиране на бизнес.
По-късно участниците имаха възможност да дебатират върху два реални казуса от своята дейност, да споделят за предизвикателствата, които седят пред тях, да задават въпроси и да получават съвети и насоки от Георгиев.