В рамките на форума Webit Bulgaria Digital Summit*, за трета поредна година бяха връчени наградите за онлайн ефективност и маркетинг. Econ.bg* е медиен партньор на форума.
Журито разпредели номинациите в осем категории, като отличи с престижната награда следните проекти и кампании:
Категория „Бързооборотни стоки“ - спечели фен страницата на ДЗП, създадена от Ilyan.com за Danone Bulgaria;
Категория „Потребителски стоки и услуги“ - наградата взе приложението NIVEA Xmas Calendar, създадено от MMC Agentur Austria/ Design.bg/ APRA Digital за Beiersdorf;
Категория „Най-добро ползване на социални медии“ - победител стана кампанията Освободи Интернет, създадена Публисис МАРК Груп - DigiTribe;
Категория „Най-добро ползване на уеб" - спечели услугата Generali Customer online service, създадена от Design.bg за Generali Insurance AD;
Категория „Най-добър вирусен маркетинг“ - отличието взе кампанията "Спечели екскурзия" на SANI KONS Partnership TN за бранда "Зайо Байо";
Категория „Най-добро ползване на мобайл“ - бе спечелено от проект Sofia Live;
Категория „Най-добро технологично решение“ - най-добре се представи проектът Prodavalnik.com на Allegro Group Bulgaria;
Категория „Лични финанси“ - наградата грабна кампанията "Истински герои", създадена от ABC Design & Communication / The Smarts за Уникредит Булбанк.