На официална церемония във вторник (16 април) бяха раздадени наградите от комуникационния конкурс BAPRA Bright Awards 2013 г. *Econ.bg беше медиен партньор на събитието.
Тази година конкурсът регистрира рекорден брой кандидатури.
Международно жури от PR експерти от цял свят оцени общо 80 проекта, реализирани от 20 агенции и 6 компании и сдружения, които се конкурират за престижните призове на PR бизнеса.
PR проекти и компании бяха оценени в седем категории в BAPRA Bright Awards 2013 г.
Кампания за устойчиво развитие
Трето място: Publicis Consultants/ Marc and Saatchi & Saatchi - Българската хранителна банка - "Какво да правим с ненужната храна? В търсене на Робин Фууд"
Заради равния брой точки, присъдени от журито, имаше две първи места.
Трето място: Site Media - 10 години "От любов към живота" в България
Второ място: DcConi - "3D Екобус"
Първо място: APRA Porter Novelli - "Алкохолът е лош шофьор"
Комуникационна кампания в публичния сектор
Трето място: Intelday Solutions - Информационна кампания "Младежта в движение"
Второ място: All Channels Communication Group - "Ден за Европа 2012 г."
Първо място: APRA Porter Novelli - "Никога не е късно за ново начало"
APRA Porter Novelli - "Никога не е късно за ново начало". Снимка: Econ.bg/Марио Евстатиев
Специално събитие
Трето място: Havas Worldwide Sofia - "Лесно, светло и забавно в Bulgaria Mall"
Второ място: APRA Porter Novelli - "Моят зелен град през 2012 г."
Първо място: APRA Porter Novelli"- "Живей активно"
Иновативна кампания
Трето място: PR "Nеt" - "Последвай зебрата" - Кампания за информация за невроендокринните тумори
Второ място: United Partners - "Открий бръсненето срещу посоката на растежа на косъма с отбора на Gillete"
Първо място: Site Media: - 10 години "От любов към живота" в България
Site Media: - 10 години "От любов към живота" в България. Снимка: Econ.bg/Марио Евстатиев
Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел
Трето място: Vivacom - "Vivacom Art Hall"
Второ място: United Partners - "15 години Юнайтед Партнърс"
Първо място: БНТ "Спри детето запази"
Комуникационна кампания на годината
Трето място: BBDO Group - "Новият дом на Пощенска банка"
Второ място: APRA Porter Novelli - Нестле "Живей активно"
Първо място: All Channels Communication Group - '"Kamenitza reFRESHer
Агенция на годината
Трето място: Publicis Consultants/ Marc
Второ място: APRA Porter Novelli
Второ място: M3 Communication Group
Първо място: All Channels Communication Group
All Channels Communication Group. Снимка: Econ.bg/Марио Евстатиев
Наградените PR проекти от BAPRA Bright Awards 2013 г. Снимка: Econ.bg/Марио Евстатиев
Снимка: Econ.bg/Марио Евстатиев