Раздадоха призовете за най-добрите PR проекти*

17.04.2013 | 11:45
по статията работи: Петя Бързилска
APRA Porter Novelli си тръгна с най-много статуетки. PR агенция на годината е All Channels Communication Group
Раздадоха призовете за най-добрите PR проекти*

На официална церемония във вторник (16 април) бяха раздадени наградите от комуникационния конкурс BAPRA Bright Awards 2013 г. *Econ.bg беше медиен партньор на събитието.

Тази година конкурсът регистрира рекорден брой кандидатури.

Международно жури от PR експерти от цял свят оцени общо 80 проекта, реализирани от 20 агенции и 6 компании и сдружения, които се конкурират за престижните призове на PR бизнеса.

PR проекти и компании бяха оценени в седем категории в BAPRA Bright Awards 2013 г.

Кампания за устойчиво развитие

Трето място: Publicis Consultants/ Marc and Saatchi & Saatchi - Българската хранителна банка - "Какво да правим с ненужната храна? В търсене на Робин Фууд"

Заради равния брой точки, присъдени от журито, имаше две първи места.

Трето място: Site Media - 10 години "От любов към живота" в България

Второ място: DcConi - "3D Екобус"

Първо място: APRA Porter Novelli - "Алкохолът е лош шофьор"

Комуникационна кампания в публичния сектор

Трето място: Intelday Solutions - Информационна кампания "Младежта в движение"

Второ място: All Channels Communication Group - "Ден за Европа 2012 г."

Първо място: APRA Porter Novelli - "Никога не е късно за ново начало"

127127

APRA Porter Novelli - "Никога не е късно за ново начало". Снимка: Econ.bg/Марио Евстатиев

Специално събитие

Трето място: Havas Worldwide Sofia - "Лесно, светло и забавно в Bulgaria Mall"

Второ място: APRA Porter Novelli - "Моят зелен град през 2012 г."

Първо място: APRA Porter Novelli"- "Живей активно"

Иновативна кампания

Трето място: PR "Nеt" - "Последвай зебрата" - Кампания за информация за невроендокринните тумори

Второ място: United Partners - "Открий бръсненето срещу посоката на растежа на косъма с отбора на Gillete"

Първо място: Site Media: - 10 години "От любов към живота" в България

127137Site Media: - 10 години "От любов към живота" в България. Снимка: Econ.bg/Марио Евстатиев

Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел

Трето място: Vivacom - "Vivacom Art Hall"

Второ място: United Partners - "15 години Юнайтед Партнърс"

Първо място: БНТ  "Спри детето запази"

Комуникационна кампания на годината

Трето място: BBDO Group - "Новият дом на Пощенска банка"

Второ място: APRA Porter Novelli - Нестле "Живей активно"

Първо място: All Channels Communication Group - '"Kamenitza reFRESHer

Агенция на годината

Трето място: Publicis Consultants/ Marc

Второ място: APRA Porter Novelli

Второ място: M3 Communication Group

Първо място: All Channels Communication Group

127136

All Channels Communication Group. Снимка: Econ.bg/Марио Евстатиев

127138

Наградените PR проекти от BAPRA Bright Awards 2013 г. Снимка: Econ.bg/Марио Евстатиев

127126
Снимка: Econ.bg/Марио Евстатиев

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
5.00/1
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 16.12   955 г. – Започва понтификатът на папа Йоан XII. 1653 г. – Оливър Кромуел става лорд-протектор на Англия, Шотландия и Ирландия. 1740 г. – Избухва Войната...