Телекомите са приели да вземат мерки за по-доброто обслужване на клиенти след разговори с Комисията за защита на потребителите, съобщиха от ведомството. Председателят му Мария Филипова е предложила при сключване на договор в обект служителите да напомнят на клиентите да прочетат първо условията.
Друга препоръка е да има брошури за начина на изчисляване на неустойките и дължимите за възстановяване отстъпки, включително разяснения за кредитния лимит, избора на мрежа, промяната на адреса за ползване на услугата.
За хора от уязвими групи е предложено да има облекчения, сред които гратисен период за отказ от договор, сключен в търговски обект.
Комисията е предложила още в договорите да се обединят всички заявени услуги в един раздел "Предмет на договора" или всички допълнително да бъдат в отделен раздел "Допълнителни услуги".