Големите хотелски вериги започнаха активно да насърчават продажбата на маркови стоки със собствени символи - халати, чехли, възглавници, козметика и други, съобщава порталът adweek.com. Например, Marriott отбелязва 26% увеличение на търсенето на техните продукти в онлайн магазина в сравнение с миналата година.
Заслужава да се отбележи, че веригата започна да продава маркови стоки много отдавна - преди 20 години, пускайки на пазара своите матраци. Но едва наскоро това се превърна в тенденция за развитие. След Marriott, който миналата година беше пионер в онлайн магазина Bonvoy Boutiques, Four Seasons и Hilton последваха примера им.
Според проучване на GroupM оборотът от електронната търговия ще достигне 10 трилиона долара до 2027 година. В същото време експертите не вярват, че продажбите на маркови стоки могат да се превърнат в важен източник на доходи за хотелите.