Хотелските гиганти намериха нов начин да печелят пари по време на кризата

31.12.2020 | 13:15
по статията работи: econ.bg
Големите хотелски вериги започнаха активно да насърчават продажбата на маркови стоки със собствени символи - халати, чехли, възглавници, козметика и така нататък
Хотелските гиганти намериха нов начин да печелят пари по време на кризата
Снимка: под лиценза на creative commons

Големите хотелски вериги започнаха активно да насърчават продажбата на маркови стоки със собствени символи - халати, чехли, възглавници, козметика и други, съобщава порталът adweek.com. Например, Marriott отбелязва 26% увеличение на търсенето на техните продукти в онлайн магазина в сравнение с миналата година.

Заслужава да се отбележи, че веригата започна да продава маркови стоки много отдавна - преди 20 години, пускайки на пазара своите матраци. Но едва наскоро това се превърна в тенденция за развитие. След Marriott, който миналата година беше пионер в онлайн магазина Bonvoy Boutiques, Four Seasons и Hilton последваха примера им.

Според проучване на GroupM оборотът от електронната търговия ще достигне 10 трилиона долара до 2027 година. В същото време експертите не вярват, че продажбите на маркови стоки могат да се превърнат в важен източник на доходи за хотелите.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Зимна приказка
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 19.12   1732 г. – Бенджамин Франклин публикува Алманах на бедния Ричард 1783 г. – Уилям Пит-младши става най-младият министър-председател в историята на Великобритания...