Иновативен проект за решаване на някои от най-големите проблеми в B2B медийната и информационна индустрия донесе отличие за българската компания A Data Pro, съобщиха от компанията. Фирмата е сред десетте победители в Наградите за иновации Connectiv Innovation Awards 2019 на международната Асоциация на софтуерната и информационната индустрия (SIIA).
Решението на A Data Pro е победител в категорията "Трансформиране на бизнес модели". "Синтезът между човек и машина е това, което дефинира преобразения бизнес модел на А Data Pro. Компанията съчета знанията на нашите анализатори с напредналите възможности на технологиите за машинно обучение, създавайки неразделно цяло — изкуствен интелект, по-мощен от всичко, което сме правили досега", коментира изпълнителният директор на A Data Pro Илия Кръстев.
Наградите Connectiv Innovation Awards отличават новаторски решения на най-големите проблеми, пред които е изправена B2B медийната и информационна индустрия. Конкурсът включва общо пет категории: "Трансформиране на бизнес модели", "Преобразуване на културата на работното място", "Привличане на екосистемни партньори", "Осигуряване на динамично клиентско преживяване" и "Създаване на нов поток от приходи".
Десетте победители ще се състезават и за наградата "Най-иновативна кандидатура за годината" на 16 май в Чарлстън, САЩ, по време на Connectiv Executive Summit, когато всеки победител ще има възможност с кратка презентация да спечели гласовете на публиката.
A Data Pro е компания, специализирана в обработката и анализ на информация и данни, предлагаща цялостен и индивидуален подход в управлението на риска, съответствието, медийния мониторинг и анализ и автоматизираните решения. Фирмата присъства на пазара повече от 20 години и има екип от над 400 специалисти.