Сигнали и жалби до Столична община вече могат да се подават и през новото мобилно приложение на контактния ѝ център.
Приложението „Call Sofiа - Контактен център“ може да се изтегли безплатно през Google play и App Store и е достъпно чрез профилите в Google, Facebook или чрез еднократна регистрация.
В приложението може да се изпращат сигнали, включително и такива за нарушаване на противоепидемичните мерки на територията на столицата и на общината.
За тях е създадена специална секция Covid-19. През приложението могат да се подават и заявления за доброволческа дейност в борбата с вируса.
В края на 2014 г. бе създаден контактният център на столичната община, през който се подават сигнали с неспешен характер - писма, жалби, заявления за достъп до обществена информация.
От тогава през него са подадени над 197 хиляди сигнала.
Контактният център работи денонощно, като сигнали могат да се подават и на телефон 0700-17-310. Всеки сигнал се регистрира официално с номер и обработването и отговора му могат да се следят от потребителя.