Как да печелим повече клиенти в 10 стъпки

18.12.2017
по статията работи: econ.bg
Качвайте на сайта любопитни новини, снимки и видеа и ги споделяйте във Facebook
Как да печелим повече клиенти в 10 стъпки
Снимка: под лиценза на creative commons

1. AdWords – това са спонсорираните връзки в Google, които при търсене излизат най-отгоре или вдясно от показваните резултати. Ефектът им е доказан при промотирането на разнообразни бизнеси. При Google AdWords вие заплащате не за показването на вашата реклама, а за броя кликове, които посетителите на вашия сайт са направили върху нея.

2. Вирусен маркетинг – качвайте на сайта любопитни новини, снимки и видеа и ги споделяйте във Facebook, Youtube, Twitter, Vbox7 и т.н. Целта е да накарате хората да си ги препращат един на друг и така да ви рекламират, без да заплащате за това.

3. Нюзлетър – разпращайте регулярно безплатна, полезна и интересна информация на възможно най-широк кръг получатели. Дайте на посетителите на сайта си възможност за абониране за вашия нюзлетър. Правете го поне веднъж на месец, като не забравяте в края на съобщението си да добавяте и линк за отказ от абонамента. Директният мейлинг до получатели, които не са се абонирали за нюзлетъра, може и да ви доведе клиенти, но ще се възприеме като спам и ще предизвика негативно отношение. Ако много настоявате да го използвате, опитайте се да се задоволите само с разпращане на покана за абонамент за нюзлетъра си.

4. Входящи линкове – добавете сайта си в интернет каталози (директории) и в приятелски сайтове – така повишавате посещаемостта, но и спомагате за излизането на сайта на по-предни места в Google и останалите търсачки.

5. SEO - оптимизация за търсещи машини – освен входящите линкове, върху рейтинга на сайта ви в Google влияят още над 200 фактора. Излизането на първо място в Google е съвсем реална задача, но изисква усилия и отнема време – понякога и повече от година.

6. Социалните мрежи - присъствайте във форумите и блоговете, включете се в групи където се дискутират темите, свързани с вашия бизнес. Не е достатъчно да четете мненията – бъдете активни - дискутирайте или инициирайте дискусии.

7. Блог – добавете в сайта си блог и пишете в него поне веднъж седмично, за предпочитане – два пъти. Освен че с това давате полезна информация на посетителите, вие ще можете и да контактувате с тях. Не на последно място – редовното добавяне на нова информация е от решаващо значение за рейтинга ви в Google!

8. Тестимониълс – поставете на сайта си свидетелства от доволни клиенти – хората вярват на другите хора, а не на рекламите.

9. Call to action – кажете на хората какво да направят и им дайте стимул да го направят веднага. Може и да не говори много добре за човешката природа, но „Пийте Coca-Cola” е може би най-успешният слоган на всички времена.

10. Банери – това е най-очевидният и най-скъп начин за реклама. Но дори и да нямате достатъчен бюджет винаги можете да поставите ваши банери, на сайтовете на ваши партньори, клиенти или приятели. Но не само там – нямате представа какви неща може да направи за вас вълшебната думичка „бартер”!

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 21.11   695 г. – Свети Вилиброрд е ръкоположен за пръв епископ на фризийците. 1344 г. – Започва строежът на сегашната катедрала "Свети Вит", когато епископът...